مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 تیر 1400 ساعت 06:252021-07-17سياسي

روسای ادارات شفت برای جذب سهم بیشتری از اعتبارات تلاش کنند


نماینده شفت و فومن در مجلس با اشاره به عقب ماندگی شفت، گفت: مسئولان ادارات این شهرستان باید برای جذب سهم بیشتری از اعتبارات تلاش مضاعف کنند.

- ، خلیل بهروزی فر پیش از ظهر شنبه در جلسه کمیته برنامه ریزی شفت با اشاره به اصلاحات انجام شده در لایحه بودجه 1400، اظهار کرد: بعد از ارسال لایحه اصلاح شده، دولت آن را به همه دستگاه های اجرایی ابلاغ کرده است.

وی با تأکید بر اینکه دستگاه های اجرایی شهرستان شفت باید همه طرح ها و ایده های خود به ویژه پروژه های نیمه تمام را پیگیری و محقق کنند، افزود: مسئولان دستگاه های اجرایی شهرستان در زمینه مبادله توافق نامه ها باید به صورت از دستگاه مربوطه خود در استان پیگیر باشند.

بهروزی فر با بیان اینکه رؤسای ادارات شهرستان شفت باید تلاش کنند تا سهم بیشتری از اعتبارات را برای این شهرستان جذب کنند، گفت: بارها تأکید کرده ام شفت با توجه به عقب ماندگی در توسعه بیش از سایر شهرستان نیازمند اعتبارات است و مسئولان شهرستان باید تلاش مضاعفی انجام دهند.

وی بر ضرورت پرهیز از کارهای جزیره ای و بخشی، اضافه کرد: همکاری و هم افزایی زمینه توسعه بیشتر شهرستان را فراهم خواهد کرد و باید مورد توجه دستگاه ها باشد.

نماینده فومن و شفت در مجلس با بیان اینکه وفاق همدلی و همراهی را در همه امور الگوی عملی خود قرار دهیم، تصریح کر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روسای ادارات شفت برای جذب سهم بیشتری از اعتبارات تلاش کنند

روسای ادارات شفت برای جذب سهم بیشتری از اعتبارات تلاش کنند