مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 تیر 1400 ساعت 09:002021-07-17اجتماعي

جزییات کلاس های جبرانی رایگان برای پایه های اول و دوم دبستان


معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش گفت: اگر دانش آموزان با ضعف پایه یادگیری وارد سال تحصیلی بعدی شوند، به ویژه در دوره اول ابتدایی، جبران آن بسیار دشوار خواهد بود و اثرات نامطلوب آن در تمام سال های تحصیل همراه این دانش آموزان خواهد ماند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار تعلیم و تربیت خبرگزاری فارس، رضوان حکیم زاده معاون آموزش ابتدایی بخواهند در این مسیر کمک کنند، مانعی وجود ندارد ولی در عین حال اجباری هم نیست.

حکیم زاده از خانواده ها درخواست کرد که حتما این دوره تقویتی را جدی بگیرند و ادامه داد: اگر دانش آموزان با ضعف پایه یادگیری وارد سال تحصیلی بعدی شوند، به ویژه در دوره اول ابتدایی، جبران آن بسیار دشوار خواهد بود و اثرات نامطلوب آن در تمام سال های تحصیل همراه این دانش آموزان خواهد ماند.

  معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش با تأکید بر اینکه این کلاس ها برای دانش آموزان هم اجباری نیست، گفت: خواهشمان این است که خانواده ها این فرصت را جدی بگیرند.

  وی در پاسخ به این پرسش که آیا بعد از کلاس از دانش آموزان امتحان گرفته می شود؟ ، اظهار کرد: در دوره ابتدایی، ارزشیابی کیفی ـ توصیفی است و قطعا در پایان دوره، ارزیابی انجام می شود تا ان شاءالله آن مشکلات مطرح شده، رفع شده باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات کلاس های جبرانی رایگان برای پایه های اول و دوم دبستان

جزییات کلاس های جبرانی رایگان برای پایه های اول و دوم دبستان