مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 تیر 1400 ساعت 09:102021-07-17اقتصادي

نیروگاه منتظر قائم به صورت اختصاصی به هیچ کجا برق نمی فروشد


سرپرست شرکت توزیع نیروی برق البرز گفت: نیروگاه منتظر قائم به صورت اختصاصی به هیچ کجا برق نمی فروشد چون نیروگاه ها صرفاً وظیفه تولید دارند و در حوزه توزیع و فروش دخیل نیستند.

- ایسنا/البرز سرپرست شرکت توزیع نیروی برق البرز گفت: نیروگاه منتظر قائم به صورت اختصاصی به هیچ کجا برق نمی فروشد چون نیروگاه ها صرفاً وظیفه تولید دارند و در حوزه توزیع و فروش دخیل نیستند.

رامین فرج در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: تمام نیروگاه های کشور برق تولیدی خود را به مدیریت شبکه برق ایران تحویل می دهند و این طور نیست که نیروگاه منتظر قائم چون در البرز واقع شده، فقط برق مشترکین این استان را تامین کند.

وی توضیح داد: بخشی از برقی که در استان به مصرف می رسد ممکن است در نیروگاهی در تهران، بندرعباس و یا شهری دیگر تولید شده باشد.

وی با بیان اینکه همه نیروگاه های کشور برق تولیدی خود را به شبکه برق سراسری تزریق می کنند، افزود: در خروجی نیروگاه ها کنتورهایی نصب شده که در پایان هر ماه اعلام می کند که مثلاً در تیرماه چقدر برق تولید کرده است.

وی توضیح داد: در ورودی استان ها هم کنتورهایی نصب شده که میزان برق مصرفی استان را محاسبه می کند و در پایان هر ماه مدیریت شبکه برق ایران برای این برق مصرفی صورت حسابی صادر می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیروگاه منتظر قائم به صورت اختصاصی به هیچ کجا برق نمی فروشد

نیروگاه منتظر قائم به صورت اختصاصی به هیچ کجا برق نمی فروشد