مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 تیر 1400 ساعت 09:302021-07-17اقتصادي

کنارگذر اسدآباد تا پایان مرداد ماه زیر بار ترافیک می رود


معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری همدان گفت: پروژه کنار گذر اسدآباد از جمله پروژه های ملی و شاخص و در سطح استان همدان بوده که تا پایان مرداد ماه زیر بار ترافیک می رود.

- ایسنا/همدان معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری همدان گفت: پروژه کنار گذر اسدآباد از جمله پروژه های ملی و شاخص و در سطح استان همدان بوده که تا پایان مرداد ماه زیر بار ترافیک می رود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، فرهاد فرزانه در حاشیه بازدید صبح امروز خود به همراه فرماندار اسدآباد از چندین پروژه نیمه تمام در دست اجرای این شهرستان با اشاره به نقش مؤثر افتتاح کنارگذر شهرستان در کاهش بار ترافیک و کاهش تصادفات گفت: این طرح 11 ساله، دارای پیشرفت فیزیکی خوبی بوده و تکمیل تقاطعات آن در مراحل پایانی قرار دارد و باید برخی نکات رعایت می شد که در این رابطه قرار است فرماندار شهرستان با دستگاه های مسئول جلسه هماهنگی داشته باشد.

وی با بیان اینکه این طرح به عنوان یکی از بزرگترین پروژه های ملی اسدآباد در سال 89 آغاز شد،افزود: پروژه ملی کنار گذر اسدآباد در مجموع به طول 14 کیلومتر در دو فاز با چهار خط در حال احداث بوده که فاز اول کنارگذر به طول 10کیلومتر و فاز دوم تقاطع های راه به طول چهار کیلومتر است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کنارگذر اسدآباد تا پایان مرداد ماه زیر بار ترافیک می رود

کنارگذر اسدآباد تا پایان مرداد ماه زیر بار ترافیک می رود