مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 تیر 1400 ساعت 09:352021-07-17اقتصادي

40 درصد مردم تویسرکان از ماسک استفاده می کنند


رییس مرکز بهداشت و درمان تویسرکان میزان استفاده از ماسک در این شهرستان را حدود 40 درصد اعلام کرد و نسبت به تغییر وضعیت رنگ کرونا به قرمز به خاطر عدم رعایت پروتکل ها هشدار داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تویسرکان، مهدی کریمی مشاور ظهر امروز در کارگروه پدافند غیر عامل و قرارگاه زیستی با اشاره به انجام واکسیناسیون کرونا نوبت اول برای 8 هزار و 368 نفر در این شهرستان اظهار کرد: 3 هزار و 926 نفر در نوبت دوم واکسیناسیون کرونا را در شهرستان تویسرکان دریافت کردند.

وی با بیان اینکه واکسیناسیون کرونا در محل خوابگاه کوثر دانشگاه آزاد در ضلع جنوبی بلوار  آرامگاه حضرت حبقوق نبی(ع) طبق فراخوان داده شده در شهر تویسرکان انجام می شود افزود: واکسیناسیون کرونا در شهرهای سرکان و فرسفج نیز در درمانگاه های بهداشت و درمان در حال انجام است.

رییس مرکز بهداشت و درمان تویسرکان با اشاره به افزایش تیم های واکسیناسیون کرونا در شهرستان گفت: فراخوان برای تزریق واکسن کرونا ابتدا در شهرستان حدود 400 نفر بود؛ اما امروز فراخوان به 800 نفر برای دریافت واکسن در گروه های سنی مشخص شده را افزایش دادیم.

وی با تاکید بر اینکه مردم برای انجام واکسیناسیون در اسرع وقت با همراه داشتن کارت ملی برای به حداقل رساندن لطمات این ویروس مراجعه کنند تصریح کرد: واکسیناسیون برای پیش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

40 درصد مردم تویسرکان از ماسک استفاده می کنند

40 درصد مردم تویسرکان از ماسک استفاده می کنند