مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 تیر 1400 ساعت 11:452021-07-17اقتصادي

رشد 43 درصدی اعتبارات شهرستان فومن


نماینده فومن و شفت در مجلس با اشاره به رشد بیش از 43 درصدی اعتبارات فومن، گفت: باید با مدیریت صحیح وظایف خود را به خوبی انجام دهیم.

- ، خلیل بهروزی فر ظهر شنبه در این جلسه کمیته برنامه ریزی فومن، گفت: اعتبارات شهرستان به صورت جزیی و دقیق ارائه و ابلاغ خواهد شد و جهت جذب این اعتبارات باید تلاش بیشتری توسط مدیران صورت گیرد.

وی با اشاره به اینکه بررسی ها نشان می دهد شهرستان فومن در مقایسه با سایر شهرستان ها طی سال های اخیر از درصد کمتری از اعتبارات بهره مند شده است، گفت: با اصلاح لایحه بودجه امسال شاهد افزایش و رشد قابل توجهی در اعتبارات شهرستان هستیم.

نماینده فومن و شفت در مجلس با تاکید بر اینکه بیش از 43 درصد رشد اعتبار داشتیم، عنوان کرد: باید بتوانیم با مدیریت درست در انجام وظایف خود عملکرد خوبی به نمایش بگذاریم.

بهروزی فر با اشاره به اینکه عملکرد ما نباید موجب گلایه مردم شود، تصریح کرد: مشکلات معیشتی، اقتصادی و اشتغال باید رفع شود.

نماینده مردم فومن و شفت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سفره های مردم کوچک شده و با گرانی افسار گریخته دسته پنجه نرم می کنند، اظهار کرد: مردم در انتخابات نشان دادند تابع ولایت فقیه هستند و با حضور خوب و پررنگ خود درسی بزرگی به همگان دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 43 درصدی اعتبارات شهرستان فومن

رشد 43 درصدی اعتبارات شهرستان فومن