مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 تیر 1400 ساعت 12:102021-07-17پزشكي

تزریق واکسن کرونا به عشایر بالای 18 سال در خراسان شمالی


رییس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی از تزریق واکسن کرونا به عشایر بالای 18 سال در خراسان شمالی خبر داد.

- ایسنا/خراسان شمالی رییس دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی از تزریق واکسن کرونا به عشایر بالای 18 سال در خراسان شمالی خبر داد.

دکتر سید احمد هاشمی در ستاد استانی مقابله با بیماری کرونا که 26 تیرماه در محل استانداری برگزار شد، اظهار کرد: از آنجایی که ممکن است با تغییر فصل و در دسترس نبودن عشایر، احتمال واکسیناسیون آن ها از بین برود، تزریق واکسن به این افراد را در دستور کار قرار دادیم.

وی در ادامه به آمار بستری های ناشی از بیماری کرونا در استان اشاره کرد و گفت: هم اکنون حدود 300 نفر در بیمارستان های ما بستری هستند که تغییرات چندانی با روزهای قبل نداشته است.

وی با بیان اینکه تعداد تست های مثبت افراد از 50 درصد عبور کرده است، افزود: تعدادی از شهروندان خراسان شمالی که اخیرا به سیستان و بلوچستان رفته بودند را شناسایی و قرنطینه کرده ایم تا نتایج آزمایش های آن ها مشخص شود.

انتظار برای نتیجه 10 نمونه مشکوک کرونا دلتا هاشمی خاطرنشان کرد: 10 نمونه مشکوک از ابتلای کرونا دلتا به تهران ارسال شده و منتظر هستیم تا نتیجه آن مشخص شود، هرچند احتمال تشخیص دلتا بودن این نمونه ها وجود دارد اما تا کنون به صورت رسمی نشانه ای از این ویروس جهش یافته ند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تزریق واکسن کرونا به عشایر بالای 18 سال در خراسان شمالی

تزریق واکسن کرونا به عشایر بالای 18 سال در خراسان شمالی