مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 تیر 1400 ساعت 12:202021-07-17سياسي

نتایج انتخابات نظام پزشکی کرمانشاه اعلام شد


نتایج انتخابات نظام پزشکی استان کرمانشاه اعلام شد.

- با اشاره به حضور پرشور جامعه پزشکی در هشتمین دوره انتخابات نظام پزشکی استان کرمانشاه اظهار کرد: منتخبین باید در راستای تقویت جامعه پزشکی و افزایش ارتباط دوطرفه میان جامعه پزشکی و مردم تلاش کنند.

وی افزود: دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با منتخبین هشتمین دوره نظام پزشکی این استان برای ارتقای خدمات، همکاری های لازم را انجام می دهد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با اشاره به نتایج انتخابات نظام پزشکی شهرستان کرمانشاه گفت: سید ابوالحسن سیدزاده با 438 رأی، محمدباقر حیدری با 421 رأی، لطف الله عسکری با 349 رأی، علیرضا راسخی با 311 رأی، مسعود قلعه سفیدی با 306 رأی، نادر چهری با 306 رأی، نادر نظری با 304 رأی، ارسلان حمیدی با 280 رأی، سعید عزیزپور با 277 رأی و فریبرز ایمانی با 260 رأی منتخبین هشتمین دوره انتخابات نظام پزشکی این استان در گروه پزشکی هستند.

مرادی تصریح کرد: سیدعلی ناصری با یک صد و 71 رأی و بهروز سلیمی با یک صد و 70 رأی منتخبین گروه دندانپزشکی و هادی خالوندی با 72 رأی و میثم فرجاد با 71 رأی منتخبین گروه داروسازی انتخابات نظام پزشکی شهرستان کرمانشاه هستند.

به گفته وی، رضا علی بخشی با 29 رأی منتخب گروه علوم آزمایشگاهی، نوشین افتخاری با 87 رأی منتخب گروه کارشناسان پروانه دار و نوشین زن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نتایج انتخابات نظام پزشکی کرمانشاه اعلام شد

نتایج انتخابات نظام پزشکی کرمانشاه اعلام شد