مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 تیر 1400 ساعت 14:502021-07-17سياسي

جهاد دانشگاهی پیوند دهنده دانش و حوزه اجرایی است


امام جمعه بوشهر با تاکید بر اینکه بی تردید جهاد دانشگاهی در آینده ایران اسلامی نقشی مهم خواهد داشت، گفت: این مرکز مهم جهادی یک ظرفیت علمی و میدانی دانش بنیان جهادی برای پیوند بین عرصه دانش و حوزه اجرایی است.

- ایسنا/بوشهر امام جمعه بوشهر با تاکید بر اینکه بی تردید "جهاد دانشگاهی" در آینده ایران اسلامی نقشی مهم خواهد داشت، گفت: این مرکز مهم جهادی یک ظرفیت علمی و میدانی دانش بنیان جهادی برای پیوند بین عرصه دانش و حوزه اجرایی است.

آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر در پیامی سالروز تاسیس جهاددانشگاهی استان بوشهر را تبریک گفت.

متن کامل پیام که در اختیار ایسنا قرار گرفته به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم الحمدلله رب العالمین و صلی الله علی محمد و آله الطّاهرین سیّما بقیّه الله فی الارضین قُلْ إِنَّمَا أَعِظُکُم بِوَاحِدَهٍ أَن تَقُومُوا لِلَّهِ مَثْنَی وَفُرَادَی سوره سبا(34)، آیه 46 26تیرماه سالروز تاسیس واحد جهاد دانشگاهی در استان ولایتمدار بوشهر را گرامی می داریم و از تلاش آن جهادگران دانشگاهی در تمامی عرصه های پژوهش و تحقیق و اجرای پروژه های علمی، فرهنگی، اجتماعی، عمرانی و اقتصاد مقاومتی و دانش محور در سطح استان و جغرافیای ملی تشکر و قدردانی می نمایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهاد دانشگاهی پیوند دهنده دانش و حوزه اجرایی است

جهاد دانشگاهی پیوند دهنده دانش و حوزه اجرایی است