مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 تیر 1400 ساعت 16:552021-07-17پزشكي

اکثر بیماران نادر همچنان در انتظار واکسن کرونا


مدیرعامل بنیاد بیماری های نادر با بیان اینکه، با وجود حساسیت برای بیماران نادر هنوز تعداد کمی از آنان واکسینه شده اند، گفت: ما به وزارت بهداشت معرفی نامه داده و با آنان در تماس هستیم و به ما قول واکسینه کردن این افراد را هم داده اند اما ما معتقدیم باید .

- حمیدرضا ادراکی مدیرعامل بنیاد بیماری های نادر ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: بیماران نادر بیمارانی هستند که از بدو تولد دچار مشکل بوده و میزان درگیری آنان روز افزون است، و این درحالی است که معمولا این بیماری ها بر چند عضو آنان موثر است.

   وی افزود: این نوع بیماران از سیستم دفاعی بسیار ضعیفی برخوردارند به طوریکه در برابر بیماری های معمولی هم دچار مشکل شدید می شوند، بنابراین بیماری کوید19 بسیار برای آنان خطرناک خواهد بود.

ادراکی با اشاره به واکسینه شدن افراد بالای 70 سال تصریح کرد: با توجه به کمی تعداد این نوع بیماران (حدود 5 هزار نفر) باید هرچه سریعتر این افراد واکسینه بشوند و نباید معیار سن را برای این بیماران لحاظ کرد.

وی در ادامه با اظهار تاسف از واکسینه شدن تعداد کمی از این بیماران عنوان کرد: ما به وزارت بهداشت معرفی نامه داده و با آنان در تماس هستیم و به ما قول واکسینه کردن این افراد را هم داده اند اما ما معتقدیم باید این اتفاق زودتر صورت پذیرفته و در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اکثر بیماران نادر همچنان در انتظار واکسن کرونا

اکثر بیماران نادر همچنان در انتظار واکسن کرونا