مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 26 تیر 1400 ساعت 21:052021-07-17سياسي

نظر شورای سنجش و پذیرش درباره ممنوعیت پذیرش دانشجوی ارشد از رشته های غیرمرتبط


رییس سازمان سنجش آموزش کشور از موافقت کلی شورای سنجش و پذیرش دانشجوی تحصیلات تکمیلی با موضوع مرتبط بودن رشته ها برای پذیرش در دوره کارشناسی ارشد خبر داد و گفت: - نظر شورای سنجش و پذیرش درباره"ممنوعیت پذیرش دانشجوی ارشد از رشته های غیرمرتبط" رییس سازمان سنجش آموزش کشور از موافقت کلی شورای سنجش و پذیرش دانشجوی تحصیلات تکمیلی با موضوع مرتبط بودن رشته ها برای پذیرش در دوره کارشناسی ارشد خبر داد و گفت: هنوز ساز و کار اجرای این موضوع مورد موافقت شورا قرار نگرفته است.

دکتر ابراهیم خدایی در گفتگو با ایسنا، به مصوبه ممنوعیت پذیرش دانشجوی ارشد از رشته های غیرمرتبط اشاره و اظهار کرد: در سال 97 شورای سنجش و پذیرش دانشجو پیشنهاد دانشگاهها مبنی بر اینکه باید رشته های مرتبط کارشناسی تعیین شود، را به دلایلی نپذیرفت .

اما در سال 99 ساز و کاری در این رابطه تعیین کرد و مقرر شد معاونت آموزشی در این زمینه کار کارشناسی انجام دهد و آن را مجدد به شورای سنجش و پذیرش تحصیلات تکمیلی ارائه دهد.

وی در ادامه تاکید کرد: نامه اخیر مدیر کل برنامه ریزی آموزشی وزارت علوم در خصوص ممنوعیت پذیرش دانشجوی ارشد از رشته های غیرمرتبط لازم بر اخذ نظرات کارشناسی بود و نمی بایست این نامه به عنوان مصوبه ابلاغ می شد چرا که هنوز نهایی نشده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظر شورای سنجش و پذیرش درباره ممنوعیت پذیرش دانشجوی ارشد از رشته های غیرمرتبط

نظر شورای سنجش و پذیرش درباره ممنوعیت پذیرش دانشجوی ارشد از رشته های غیرمرتبط