مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 تیر 1400 ساعت 03:352021-07-18سياسي

بی توجهی به تقویت دریابانی هرمزگان را تا حصول نتیجه پیگیری می کنم


رییس مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس شورای اسلامی ضمن انتقاد از کم توجهی به تقویت دریابانی استان از لحاظ امکاناتی و لجستیکی، خواستار تلاش بیشتر مسئولان دولتی در استان هرمزگان در رابطه با تحقق وعده ها در این زمینه شد.

- ایسنا/هرمزگان رییس مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس شورای اسلامی ضمن انتقاد از کم توجهی به تقویت دریابانی استان از لحاظ امکاناتی و لجستیکی، خواستار تلاش بیشتر مسئولان دولتی در استان هرمزگان در رابطه با تحقق وعده ها در این زمینه شد.

احمد مرادی صبح امروز (27 تیرماه) در دیدار با فرمانده مرزبانی استان هرمزگان، با بیان اینکه مرزبانان استان هرمزگان با کمترین امکانات و با رشادت و از خودگذشتگی اقدامات شاخصی را انجام می دهند و بعضا جان خود را از دست داده، افزود: اما این نیروهای پرتلاش از نظر امکانات بروز و شناورهای سازمانی تجهیز شده و مناسب محروم هستند و وعده های مسئولان نیز در این چند سال آنگونه که باید می شد عملی نشده است.

وی با اشاره به اینکه مرزبانی مهم ترین حامی مرزنشینان است، امنیت و آرامش را دو مولفه اصلی پیشرفت و توسعه همه جانبه و پایدار هر منطقه دانست و عنوان کرد: در مجلس انقلابی با استفاده از تمامی ظرفیت های قانونی پیگیر مشکلات مرتبط با مرزبانی بوده و هستیم و تمام تلاش خود را در جهت مرتفع ساختن آن به کار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بی توجهی به تقویت دریابانی هرمزگان را تا حصول نتیجه پیگیری می کنم

بی توجهی به تقویت دریابانی هرمزگان را تا حصول نتیجه پیگیری می کنم