مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 تیر 1400 ساعت 03:352021-07-18پزشكي

شتاب خیز پنجم کرونا بسیار نگران کننده است/ابتلابه کووید19 «خانوادگی» شده است


رییس ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران با بیان اینکه شتاب و سرعت درگیری در خیز پنجم کرونا نسبت به چهار خیز قبلی بسیار نگران کننده است،گفت: - به گزارش  گروه سلامت خبرگزاری فارس،علیرضا زالی،رییس ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران اظهار کرد: اگر واکسیناسیون به موقع انجام نشود شاهد خیزهای مجدد کرونا خواهیم بود.

زالی با بیان اینکه واکسیناسیون یکی از سهل الوصول ترین، سریعترین و نسبتا کاراترین روش های پیشگیری از کووید 19 است که اثر بخشی نسبی آن در عرصه جهانی به اثبات رسیده است و می تواند نقش موثری در کاهش مرگ و میر داشته باشد، گفت: واکسیناسیون متناسب با جمعیت کشور انجام نشده است.

وی آخرین آمار ثبت شده از واکسیناسیون در استان تهران را 1 میلیون و 400 هزار نفر عنوان کرد و گفت: از مجموع این افراد 480 هزار نفر نیز دز دوم را دریافت کرده اند که با توجه با جمعیت 14 میلیون و 800 هزار نفری استان تهران، این عدد مطلوب نیست و باید به سرعت شتاب پیدا کند.

رییس ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران با ابراز نارضایتی از وضعیت واکسیناسیون در کشور تاکید کرد: واردات واکسن باید دغدغه و مسئله روی میز تمام مسئولان کشور باشد.

وی با بیان اینکه هم اکنون در موج اول و خیز پنجم کرونا هستیم، گفت: دامنه، شتاب و سرعت درگیری در خیز پنجم کرونا نسبت به چهار خیز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شتاب خیز پنجم کرونا بسیار نگران کننده است/ابتلابه کووید19 «خانوادگی» شده است

شتاب خیز پنجم کرونا بسیار نگران کننده است/ابتلابه کووید19 «خانوادگی» شده است