مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 تیر 1400 ساعت 04:002021-07-18سياسي

شهردار آینده تهران به نیاز بیماران «اوتیسمی» توجه کند


رییس انجمن اوتیسم با بیان اینکه بزرگترین نیاز جامعه اوتیسم شناخت بیشتر جامعه نسبت به این بیماران است،گفت: شهردار قوی قطعا می تواند از همه ظرفیت ها استفاده کند تا شهروندان اوتیسم را بشناسند و خانواده های آنها را از انزوای اجتماعی نجات دهند.

- سعیده صالح غفاری، مدیر عامل انجمن اوتیسم در گفت وگو با خبرنگار سلامت خبرگزاری فارس اظهار داشت: در حال حاضر در زمان انتخاب شهردار کلان شهر تهران هستیم.

رویکرد شورای شهر تهران جهت انتخاب شهردار از زوایای مختلف برای سمن های ملی که در حوزه بیماران خاص و صعب العلاج فعالیت می کنند بسیار حائز اهمیت است؛ خصوصا وقتی که در طیف اختلال اتیسم در حال کمک به خانواده ها و کودکانی هستیم که طیفی چند وجهی است و جزو سر فصل معلولیت یا افراد با نیازهای ویژه نیز قرار می گیرد.

وی بیان داشت: در حال حاضر نزدیک به 30 هزار فرد اوتیسم در ایران شناسایی شدند که قطعا بیشتر هستند.

در تهران نزدیک به 9 هزار نفر افراد دارای بیماری اوتیسم هستند که به شکل غیر مستقیم با ما در ارتباط بوده و شناسایی شده اند.

مدیر عامل انجمن اوتیسم افزود: مشکلات شهری، حقوق شهروندی و دیدگاه شهرداری به عنوان نه تنها یک نهاد خدمت ده از جهت مسائل شهری بلکه به عنوان یک نهاد فرهنگی، اجتماعی از نظر بیماری های خاص و صعب العلاج و جامعه هدف ما بسیار ح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهردار آینده تهران به نیاز بیماران «اوتیسمی» توجه کند

شهردار آینده تهران به نیاز بیماران «اوتیسمی» توجه کند