مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 تیر 1400 ساعت 04:252021-07-18بين الملل

درگیری نیروهای سعودی با مزدوران امارات در سقطری یمن


یک منبع مطلع یمنی از تنش میان نیروهای سعودی و شبه نظامیان وابسته به شورای انتقالی جنوب یمن تحت حمایت امارات پرده برداشت که بر ارخبیل سقطری واقع در اقیانوس هند روبروی خلیج عدن سایه انداخته است .

- یک منبع مطلع یمنی از تنش میان نیروهای سعودی و شبه نظامیان وابسته به شورای انتقالی جنوب یمن تحت حمایت امارات پرده برداشت که بر ارخبیل سقطری واقع در اقیانوس هند روبروی خلیج عدن سایه انداخته است .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از عربی21، این منبع گفت، یک گروه مسلح وابسته به شورای انتقالی جنوب یمن در روزهای گذشته به یک بیمارستان سعودی در جزیره سقطری حمله و به آن تیراندازی کرد.

این اقدام زمانی رخ می دهد که فرماندهی و کادرهای این شورا تحت حمایت امارات تحریک گسترده ای علیه نیروهای عربستان به راه انداخته اند.

به گفته این منبع، گفته می شود این گروه مسلح مواد مخدر مصرف می کنند و هر شب به بیمارستان سعودی مراجعه کرده و از آنها درخواست دارو می کردند و بیمارستان هم نمی پذیرفت.

منبع مذکور گفت، به دنبال افزایش مراجعات این گروه به بیمارستان، رهبری نیروهای عربستان از رهبری شورای انتقالی جنوب یمن در سقطری خواست این نیروها را از جزیره بیرون کند و به مناطق اصلی خود بازگرداند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درگیری نیروهای سعودی با مزدوران امارات در سقطری یمن

درگیری نیروهای سعودی با مزدوران امارات در سقطری یمن