مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 تیر 1400 ساعت 04:252021-07-18بين الملل

گام های بعدی تحرکات در کرانه باختری چیست؟


اعتراضاتی که در پی قتل یک منتقد فلسطینی در کرانه باختری آغاز شده، همچنان ادامه دارد و کارشناسان معتقدند باید راه حلی بنیادی برای این وضعیت اتخاذ شود وگرنه تحرکات همچنان ادامه پیدا می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، از 24 ژوئن گذشته (3 تیرماه) که یکی از منتقدان فلسطینی به نام نزار بنات به دست نیروهای امنیتی تشکیلات خودگردان کشته شد، تحرکات وتظاهرات در کرانه باختری همچنان ادامه دارد و معترضان خواستار محاکمه عاملان این ترور هستند.

شامگاه روز شنبه (دیروز) دهها نفر از معترضان فلسطینی اعتراضات را ادامه دادند و تأکید کردند که رییس تشکیلات خودگردان مشروعیت خود را از دست داده است (جزییات بیشتر ).

طبق گفته خانواده این فعال فلسطینی، 25 مأمور امنیتی تشکیلات خودگردان فلسطین در ساعت 3:30 بامداد به خانه او حمله کرده و با شلیک گلوله و پرتاب بمب صوتی و با زور در خانه را شکسته و وارد شدند و در حالی که اهالی خانه خواب بودند، شروع به ضرب و شتم شدید نزار بنات کردند.

مأموران در حین بازداشت هیچ یک از پروتکل های قانونی را رعایت نکرده و هیچ حکم جلبی نیز به اعضای خانواده و شخص نزار بنات نشان داده نشد.

ساعاتی پس از بازداشت استانداری الخلیل خبر فوت وی را به خانواده اش داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گام های بعدی تحرکات در کرانه باختری چیست؟

گام های بعدی تحرکات در کرانه باختری چیست؟