مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 تیر 1400 ساعت 05:352021-07-18اقتصادي

تغییر کاربری در باغستان سنتی قزوین ممنوع است


مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: هیچ مجوزی درباره ساخت و ساز در باغستان سنتی قزوین صادر نشده است و به هیچ وجه هم صادر نخواهد شد.

- ایسنا/قزوین مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: هیچ مجوزی درباره ساخت و ساز در باغستان سنتی قزوین صادر نشده است و به هیچ وجه هم صادر نخواهد شد.

پرویز عبدی بیان کرد: هرگونه تغییر کاربری در خارج از محدوده شهر ممنوع است و در موضوع باغستان سنتی به طور کلی هیچگونه مجوزی درباره ساخت و ساز در باغستان سنتی صادر نمی شود و به شدت با احداث بنا در باغستان سنتی برخورد خواهد شد.

وی ادامه داد: امسال پنج مورد ساخت و ساز غیرمجاز در باغستان سنتی تخریب شد، مردم می توانند با تماس با سامانه 131 هرگونه ساخت و ساز غیرمجاز در باغستان سنتی را گزارش کنند تا با حضور نماینده دادستان با ساخت و سازهای غیرمجاز برخورد شود.

بنا بر اعلام روابط عمومی جهاد کشاورزی قزوین، مدیر امور اراضی سازمان جهاد کشاورزی استان اعلام کرد: در حریم شهر قزوین، سازمان باغستان ها و شهرداری ها نسبت به ساخت و سازهای غیرمجاز مسئول هستند و باید نسبت به این موضوع واکنش نشان دهند.

وی افزود: 6 اکیپ از سوی سازمان باغستان سنتی در کنار گشت های کنترل سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین، وظیفه کنترل وضعیت باغستان سنتی را بر عهده د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تغییر کاربری در باغستان سنتی قزوین ممنوع است

تغییر کاربری در باغستان سنتی قزوین ممنوع است