مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 تیر 1400 ساعت 05:552021-07-18سياسي

توصیه های دامپزشکی در آستانه عید قربان+ فهرست کشتارگاه ها


معاون سلامت اداره کل دامپزشکی استان تهران در آستانه فرا رسیدن عید سعید قربان نسبت به شیوع بیماری های تب کریمه کنگو، تب مالت و سیاه زخم درخصوص ذبح دام های آلوده و در شرایط غیر بهداشتی هشدار داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس مهدی سلوکانه معاون سلامت اداره کل دامپزشکی استان تهران با بیان اینکه توجه به توصیه های بهداشتی دامپزشکی در مراسم عید سعید قربان، می تواند تاثیر زیادی در جلوگیری از انتقال  بیماری های مشترک داشته باشد گفت: با توجه به شرایط حاکم بر کشور از نظر شیوع بیماری کووید 19 در کشور به منظور جلوگیری از ازدیاد و تجمع افراد ضمن هماهنگی با ستاد مقابله با کرونای کشور اقدامات صورت گرفته به شرح ذیل اعلام می گردد.

1- طی هماهنگی با انجمن صنفی کشتارگاه های دام استان ، تمامی کشتارگاه ها با رعایت پروتکل های بهداشتی در روز سعید قربان فعال و آماده خدمت رسانی می باشند.

2- طی هماهنگی با انجمن صنفی واحدهای بسته بندی مقرر شد ضمن عرضه گوشت بسته بندی شده با لیبل گوشت مخصوص عید سعید قربان در تمامی فروشگاه های زنجیره ای، سفارشات به صورت اینترنتی و با لیبل مخصوص عید قربان عرضه گردد.

3- طی هماهنگی با انجمن صنفی قصابی های استان تهران مقرر شد با نصب بنر و اطلاع رسانی قصابی های مورد نظر ضمن ارایه گوشت قربانی با لیبل مربوطه تذکرات لازم در خصوص رعایت اصول ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توصیه های دامپزشکی در آستانه عید قربان+ فهرست کشتارگاه ها

توصیه های دامپزشکی در آستانه عید قربان+ فهرست کشتارگاه ها