مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 تیر 1400 ساعت 06:052021-07-18سياسي

آصفری: گزارش کمیسوین انرژی درباره خاموشی های اخیر به قوه قضاییه ارسال شود


نماینده اراک در مجلس شورای طالامی با تاکید بر لزوم پاسخگویی مسوولان برای حل مشکل آب و برق گفت که باید گزارش کمیسیون انرژی درباره خاموشی های اخیر به قوه قضاییه ارسال شود.

- نماینده اراک در مجلس شورای طالامی با تاکید بر لزوم پاسخگویی مسوولان برای حل مشکل آب و برق گفت که باید گزارش کمیسیون انرژی درباره خاموشی های اخیر به قوه قضاییه ارسال شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدحسن آصفری در جلسه علنی امروز (یکشنبه) و بعد از قرائت گزارش کمیسیون انرژی درمورد خاموشی های اخیر در تذکری شفاهی اظهار کرد: مشکلات کشور با گزارشاتی این چنینی و عدم پاسخگویی مسوولان دولتی حل نمی شود، مشکل آب و برق نیازمند پاسخگویی مسئولان کشور است.

وی با اشاره به ظرفیت 83 هزار مگاوات نیروگاه های نصب شده در کشور، بر لزوم ریشه یابی درباره مشکل اصلی آب و برق تاکید کرد و ادامه داد: آیا واقعا مشکل ما کمبود آب و برق است یا مشکل اصلی در بی برنامگی است؟ این نماینده مجلس خاطرنشان کرد: ظرفیت نیروگاه های تجدیدپذیر در کشور بالغ بر 400 مگاوات بوده و حداکثر نیاز کشور در اوج مصرف 58 هزار مگاوات است، نیروگاه های نصب شده در کشور نیز 83 هزار مگاوات ظرفیت دارند.

میانگین قدرت عملی نیروگاه ها 68 هزار مگاوات است و در این شرایط فقط 14 هزار مگاوات کمبود احساس می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آصفری: گزارش کمیسوین انرژی درباره خاموشی های اخیر به قوه قضاییه ارسال شود

آصفری: گزارش کمیسوین انرژی درباره خاموشی های اخیر به قوه قضاییه ارسال شود