مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 تیر 1400 ساعت 06:252021-07-18اجتماعي

بارش برف در کاشان کذب است/بارش باران در شرق و شمال


کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی استان اصفهان گفت: بارش های رگباری و باد و گرد و خاک نواحی شرق و شمال استان را امروز و فردا در برمی گیرد.

- با بیان اینکه بارش برف در کاشان صحت ندارد، اظهار داشت: بارشی در این شهرستان رخ نداده و تصاویر منتشر شده کذب است.

وی ادامه داد: بیشترین میانگین بارشی در سطح استان در 24 ساعت گذشته از چادگان با 2 میلی متر بوده ضمن اینکه از دهاقان با چهاردهم میلی متر و شهرضا و خوروبیابانک کمتر از یک دهم میلی متر بارش ثبت شده است.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی استان اصفهان با بیان اینکه بارش های امروز و فردا بیشتر نیمه جنوبی و به ویژه سمیرم را در برمی گیرد، خاطرنشان کرد: بارندگی در جنوب استان به نسبت خوب و احتمال بارش های رگباری همراه با رعد و برق بسیاز زیاد است.

علی عسگریان با اشاره به اینکه ناپایداری های جوی امروز و فردا در سطح استان ادامه دارد، ابراز داشت: آسمان بیشتر مناطق صاف تا قسمتی ابری و در ساعات بعد از ظهر گاهی افزایش ابر و وزش باد پیش بینی می شود که در نیمه شمالی و شرقی اصفهان با خیزش گرد و خاک محلی همراه است ضمن اینکه احتمال بارش رگباری در این مناطق دور از انتظار نیست.

وی با بیان اینکه دمای هوای استان در 24 ساعت آینده بین یک تا سه درجه سانتیگراد کاهش می یابد، ادامه داد: دمای هوای کلانشهر اصفهان در گرم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بارش برف در کاشان کذب است/بارش باران در شرق و شمال

بارش برف در کاشان کذب است/بارش باران در شرق و شمال