مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 تیر 1400 ساعت 06:302021-07-18اجتماعي

بارش باران در شرق و شمال اصفهان/ بارش برف در کاشان کذب است


کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی استان اصفهان گفت: بارش های رگباری و وزش باد و گرد و خاک نواحی شرق و شمال استان را امروز و فردا در برمی گیرد.

- حجت الله علی عسگریان در گفت وگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه بارش برف در کاشان صحت ندارد، اظهار داشت: بارشی در این شهرستان رخ نداده و تصاویر منتشر شده کذب است.

وی ادامه داد: بیشترین میانگین بارشی در سطح استان در 24 ساعت گذشته از چادگان با 2 میلی متر بوده ضمن اینکه از دهاقان با چهاردهم میلی متر و شهرضا و خوروبیابانک کمتر از یک دهم میلی متر بارش ثبت شده است.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی استان اصفهان با بیان اینکه بارش های امروز و فردا بیشتر نیمه جنوبی و به ویژه سمیرم را در برمی گیرد، خاطرنشان کرد: بارندگی در جنوب استان به نسبت خوب و احتمال بارش های رگباری همراه با رعد و برق بسیاز زیاد است.

علی عسگریان با اشاره به اینکه ناپایداری های جوی امروز و فردا در سطح استان ادامه دارد، ابراز داشت: آسمان بیشتر مناطق صاف تا قسمتی ابری و در ساعات بعد از ظهر گاهی افزایش ابر و وزش باد پیش بینی می شود که در نیمه شمالی و شرقی اصفهان با خیزش گرد و خاک محلی همراه است ضمن اینکه احتمال بارش رگباری در این مناطق دور از انتظار نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بارش باران در شرق و شمال اصفهان/ بارش برف در کاشان کذب است

بارش باران در شرق و شمال اصفهان/ بارش برف در کاشان کذب است