مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 تیر 1400 ساعت 06:352021-07-18سياسي

انتقاد بابایی از مجوز واردات برنج در فصل برداشت محصول


نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: اجازه واردات برنج در فصل برداشت محصول صدمه جدی را به کشاورزان وارد می کند و باید جلوی آن گرفته شود.

- نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: اجازه واردات برنج در فصل برداشت محصول صدمه جدی را به کشاورزان وارد می کند و باید جلوی آن گرفته شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی بابایی کارنامی در تذکری شفاهی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی بیان کرد: کشاورزان استان های شمالی حدود سه میلیون تن برنج در سالی که قیمت نهاده های کشاورزی به بالاترین سطح خود رسیده بود تولید کردند اما دولت در زمان برداشت محصول اجازه واردات برنج را داده است.

این امر خطای نابخشودنی است که باید جلوی آن گرفته شود.

وی در ادامه اظهار کرد: تا به کی کشاورزان باید تاوان خطای مسئولان را بدهند؟ چه کسی خسارات وارده به کشاورزان را جبران می کند؟ هیات رییسه مجلس شورای اسلامی باید این موضوع را دنبال کند.

نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: از سوی دیگر تسریع در بررسی لایحه رتبه بندی معلمان یک امر ضروری است و نباید بررسی آن را در مجلس به عقب انداخت، چرا که مطالبه جدی این قشر است.

بابایی گفت: در بحث خاموشی ها نیز متاسفانه خسارت زیادی به تولید کنندگان وارد شده و به دنبال تعطیلی برخی از مراکز صنعتی، تورم نیز ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد بابایی از مجوز واردات برنج در فصل برداشت محصول

انتقاد بابایی از مجوز واردات برنج در فصل برداشت محصول