مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 تیر 1400 ساعت 07:502021-07-18اقتصادي

نان و آب از دست بابا پرواز کرد/ جیره بندی آب در زرآباد سیریک ماهی یک روز! (+فیلم)


در شرق هرمزگان روستاهایی هستند که هر 30 تا 50 روز آب دارند اما به فاصله کمی از آنها سدها و بارش‍ های پربارانی وجود دارد که با برنامه ریزی و اختصاص اعتبار می توان راه نجات و بقای آنان را یافت.

-   رحیمی اذعان کرد: 5 یا6 تانکر خدمات آبرسانی را برعهده دارند و با توجه به اینکه تانکرها متعلق به دیگر ارگانها هستند و گاهی در خدمت اداره یا سازمان مربوطه خودشان هستند، این تعداد تانکر جوابگوی جمعیت 16 هزار نفری شرق جاسک نیست و مردم مجبور می شوند آب آزاد  بخرند.

قول مدیرعامل آب و فاضلاب رحیمی تصریح کرد: شرکت آب و فاضلاب از زمان از مدار خارج شدن آب شیرینکن همکاری لازم را داشته و آب بها نگرفته است و مدیرعامل  آب و فاضلاب به ما بدهد.

اینجا آب آنقدر زیاد است که ماهی ها اگر مهلتی داشته باشند در دنیای آبی شان گذر می کنند وصیادان روزی خویش را از آن می گیرند.

اینجا آب آنقدر زیاد است که سرزمین ما را به دیگر سرزمین ها مرتبط می سازد و مردم آن را به هم می رساند.

این آب آنقدر زیاد است که در طوفان چون کوه بر می خیزد و در سکوت باد، معصومانه  تو را طلب می کند اما چرا این آب زیاد دریاهای سرزمین ما، سهم مردمانش نمی شود؟   چرا از شیرینی آب شیرین کن ها، کام اهالی شرق استان  شیرین نمی شود؟  چرا این عنصر حیات بخش، کام تشنه مردم شرق استان را سیراب نمی کند؟  چون هیچ س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نان و آب از دست بابا پرواز کرد/ جیره بندی آب در زرآباد سیریک ماهی یک روز! (+فیلم)

نان و آب از دست بابا پرواز کرد/ جیره بندی آب در زرآباد سیریک ماهی یک روز! (+فیلم)