مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 تیر 1400 ساعت 08:152021-07-18اقتصادي

لزوم حفظ سقف 10 درصدی صدور مجوز تردد شبانه در استان مرکزی


برخی شهرستان ها در زمینه صدور مجوز تردد شبانه عملکرد خوبی داشته اند، اما در برخی شهرستان ها از جمله محلات و زرندیه آمار صدور مجوز بالا بوده است.

- ایسنا/مرکزی استاندار مرکزی گفت: برخی شهرستان ها در زمینه صدور مجوز تردد شبانه عملکرد خوبی داشته اند، اما در برخی شهرستان ها از جمله محلات و زرندیه آمار صدور مجوز بالا بوده است.

سیدعلی آقازاده روز یکشنبه 27 تیر در ستاد مدیریت کرونا استان مرکزی اظهار کرد: صبح امروز دو اکیپ به منظور بررسی روند واکسیناسیون در سطح شهر اراک اعزام شدند و گزارشات بازدید ارائه شد، شهرستان ها نیز باید بدون اطلاع قبلی این بازرسی را انجام دهند.

وی افزود: این روزها در سطح کشور صحنه هایی از حضور مردم در مراکز تزریق واکسن منتشر می شود که چندان مطلوب نیست اما تاکنون با توجه به برنامه ریزی های صورت گرفته مشکل خاصی در سطح استان مرکزی مشاهده نشده است، این در حالی است که استان مرکزی در زمینه واکسیناسیون از میانگین کشوری بالاتر است.

استاندار مرکزی تصریح کرد: مردم استان باید در ساعت تعیین شده در مراکز جهت واکسیناسیون حضور یابند تا با تجمع در مراکز سبب اشاعه ویروس کرونا نشوند.

آقازاده با بیان اینکه گزارش عجیبی از برخی شهرستان ها درخصوص صدور مجوز تردد شبانه دریافت شده اضافه کرد: برخی شهرستان ها در زمینه صدور مجوز ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم حفظ سقف 10 درصدی صدور مجوز تردد شبانه در استان مرکزی

لزوم حفظ سقف 10 درصدی صدور مجوز تردد شبانه در استان مرکزی