مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 تیر 1400 ساعت 09:552021-07-18سياسي

بنیاد علوی در ارشق مستقر شد / تلاش همه جانبه برای رفع محرومیت


نماینده مردم مشگین شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: با مساعدت مدیرعامل بنیاد علوی، نمایندگی این بنیاد در منطقه محروم ارشق مشگین شهر مستقر شده تا برای رفع محرومیت برنامه ریزی و هدف گذاری انجام شود.

- ایسنا/اردبیل نماینده مردم مشگین شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: با مساعدت مدیرعامل بنیاد علوی، نمایندگی این بنیاد در منطقه محروم ارشق مشگین شهر مستقر شده تا برای رفع محرومیت برنامه ریزی و هدف گذاری انجام شود.

محمود عباس زاده 27 تیر در جریان بازدید مدیرعامل بنیاد علوی کشور از منطقه محروم ارشق در شهر رضی اظهار کرد: این شهر به رغم داشتن ظرفیت های بالقوه از محرومیت مزمن رنج می برد و به نظر می رسد در حاشیه مدیریتی کشور قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: در دو بخش مطالبات مردم توسط بنیاد علوی پیگیری خواهد شد که اولین خواسته اهالی رفع محرومیت به ویژه تأمین منابع آب شرب مورد نیاز در این منطقه است تا اهالی دغدغه کمتری نسبت به تهیه ماده اولیه زندگی خود داشته باشند.

نماینده مردم مشگین شهر در مجلس شورای اسلامی گفت: وظیفه ذاتی این بنیاد رفع محرومیت با نگاه سرمایه گذاری بلند مدت است که قطعا در این بخش نیز با استفاده از ظرفیت های منطقه با استقرار دفتر بنیاد علوی سعی خواهد شد تا حمایت از کارآفرینان و سرمایه گذاران انجام شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بنیاد علوی در ارشق مستقر شد / تلاش همه جانبه برای رفع محرومیت

بنیاد علوی در ارشق مستقر شد / تلاش همه جانبه برای رفع محرومیت