مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 تیر 1400 ساعت 10:102021-07-18سياسي

گزارشگران فساد در شهرداری تهران تشویق می شوند


اعضای شورای اسلامی شهر تهران با کلیات طرح الزام شهرداری تهران به اصلاح و بهبود فرایند دریافت و رسیدگی به گزارش سایت قطره و به نقل ازهای شهروندان درباره فساد و و رشوه و تشویق گزارشگران تخلفات در شهرداری تهران موافقت کردند و بررسی جزییات این طرح به جلسه شورا آینده موکول شد.

- اعضای شورای اسلامی شهر تهران با کلیات طرح " الزام شهرداری تهران به اصلاح و بهبود فرایند دریافت و رسیدگی به گزارش سایت قطره و به نقل ازهای شهروندان درباره فساد و و رشوه و تشویق گزارشگران تخلفات در شهرداری تهران" موافقت کردند و بررسی جزییات این طرح به جلسه شورا آینده موکول شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در سیصد و یازدهمین جلسه شورای شهر تهران بررسی طرح الزام شهرداری تهران به اصلاح و بهبود فرایند دریافت و رسیدگی به گزارش سایت قطره و به نقل ازهای شهروندان درباره فساد و و رشوه و تشویق گزارشگران تخلفات در شهرداری تهران در دستور قرار گرفت در همین راستا بهاره آروین گفت: ضرورت حمایت از گزارشگران تخلف اولین بار در سال 97 و در قالب مصوبه مدیریت تعارض منافع در شهرداری تهران طرح شد.

در آن مصوبه شهرداری مکلف شد لایحه حمایت از گزارشگران تخلف را ظرف شش ماه به شورا آورد.

متاسفانه پروسه ارائه لایحه از سوی شهرداری طولانی شد و همین امر سبب شد آقای فراهانی، عضو کمیسیون برنامه و بودجه در پیگیری مصوبه اول، طرحی را تدوین کند تا خود شورا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارشگران فساد در شهرداری تهران تشویق می شوند

گزارشگران فساد در شهرداری تهران تشویق می شوند