مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 تیر 1400 ساعت 11:152021-07-18فرهنگي

تورج اصلانی از فیلم جدیدش «بی سرزمین» گفت


مراسم افتتاحییه، فرش قرمز و نخستین اکران «بی سرزمین» به مناسبت عید سعید قربان؛ با حضور بازیگران و دیگر عوامل اصلی تولید این اثر، در ساعت 19 روز سه شنبه 29 تیر ماه جاری (20 جولای 2021) در «سیتی سینما» در شهر سلیمانیه برگزار می شود.

- مراسم افتتاحییه، فرش قرمز و نخستین اکران بی سرزمین به مناسبت عید سعید قربان؛ با حضور بازیگران و دیگر عوامل اصلی تولید این اثر، در ساعت 19 روز سه شنبه 29 تیر ماه جاری (20 جولای 2021) در سیتی سینما در شهر سلیمانیه برگزار می شود.

  تورج اصلانی نویسنده و کارگردان فیلم سینمایی بی سرزمین در نشست خبری این اثر در شهر سلیمانیه در اقلیم کردستان عراق گفت: داستان این فیلم در مورد زندگی، جنگ، موسیقی، پناهجویی و تولد است.

این اثر، اتفاقات بعد از جنگ با داعش را برای مخاطب خود بازگو می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازعصر ایران، نشست خبری فیلم سینمایی بی سرزمین (بینیشتمان) Landless تولید کمپانی سینمایی ماد مووی MAAD Movie با حضور تورج اصلانی نویسنده، کارگردان و تهیه کننده این فیلم، ره ز هه لکه وت ره شید Raz Halkawt Rashid تولید مشترک از اقلیم کردستان عراق و به روژ ئاکره یی مشاور فیلمنامه و از بازیگران این اثر سینمایی با حضور خبرنگارها،شنبه 26 تیر ماه جاری (17 جولای 2021) در سیتی سینما در شهر سلیمانیه پایتخت فرهنگ و هنر اقلیم کردستان برگزار شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تورج اصلانی از فیلم جدیدش «بی سرزمین» گفت

تورج اصلانی از فیلم جدیدش «بی سرزمین» گفت