مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 تیر 1400 ساعت 12:202021-07-18حوادث

دستگیری 2 نفر از اراذل و اوباش مسلح در کوهدشت


فرمانده انتظامی کوهدشت از دستگیری 2 نفر از اراذل و اوباش و عاملان قدرت نمایی در فضای حقیقی و مجازی در این شهرستان خبر داد.

- ، سرهنگ نبی اله قاسمی امروز یکشنبه در سخنانی اظهار داشت: در پی چندین فقره تیراندازی به سمت اماکن خصوصی و با توجه به رصد تخصصی فضای مجازی توسط کارکنان این فرماندهی برخورد با تهدید و قدرت نمایی در فضای حقیقی و مجازی توسط 2 نفر از اراذل و اوباش در دستور کار مأموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران انتظامی این شهرستان با توجه به حساسیت پرونده، به صورت ویژه و تمام وقت وارد عمل شدند که در نتیجه اقدامات اطلاعاتی، عاملان مزاحمت و قدرت نمایی در فضای مجازی و حقیقی را شناسایی شدند.

فرمانده انتظامی کوهدشت گفت: مأموران انتظامی این شهرستان پس از مراقبت های مستمر، با هماهنگی مقام قضایی طی یک عملیات ضربتی و مقتدرانه، این افراد شرور را در مخفیگاه شأن در یکی از مناطق دور افتاده شهرستان دستگیر و از آنها یک قبضه سلاح جنگی به همراه مهمات مربوطه کشف شد.

سرهنگ قاسمی خاطرنشان کرد: متهمان دستگیر شده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

وی بیان داشت: حفظ نظم و امنیت خط قرمز پلیس است و افرادی که بخواهند آن را خدشه دار کنند با برخورد مقتدرانه و قانونی پلیس مواجه خواهند شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری 2 نفر از اراذل و اوباش مسلح در کوهدشت

دستگیری 2 نفر از اراذل و اوباش مسلح در کوهدشت