مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 تیر 1400 ساعت 14:352021-07-18سياسي

مرکز نوآوری مد و لباس دانشگاه فنی و حرفه ای افتتاح شد


مرکز نوآوری مد و لباس دانشگاه فنی و حرفه ای بعد از ظهر امروز با حضور معاون علمی و فناوری رییس جمهور افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، ابراهیم صالحی عمران رییس دانشگاه فنی و حرفه ای و همچنین رؤسای استانی، رؤسای مراکز، مدیران و اساتید دانشکده های فنی و حرفه ای سراسر کشور به صورت ویدئو کنفرانس، نخستین مرکز نوآوری مد و لباس دانشگاه فنی و حرفه ای کشور در محل دانشکده دکتر شریعتی تهران افتتاح شد.

ستاری در این مراسم با عنوان اینکه دانشگاه فنی و حرفه ای جهت گیری مناسبی را در زمینه اشتغال و کسب و کار انجام داده و در راستای توسعه مراکز نوآوری فعالیت های گسترده ای داشته است خاطر نشان کرد: در گذشته مسیری نبود تا دانشجویان این دانشگاه شرکت های خود را تأسیس کنند.

در حال حاضر خرسند و خوشحالم که دانشگاه فنی و حرفه ای با رویکرد جدیدی که در زمینه تجاری سازی آموزش ها و توسعه ی مراکز فناوری دارد توانسته این راه را برای دانشجویان خود سهل نماید تا آینده سازان کشورمان بتوانند در کنار یادگیری مهارت، مسیر خود برای کارآفرینی را ادامه دهند.

در ادامه آقا محمدی نیز در این مراسم اظهار داشت: شکل گیری این مراکز، محلی برای توانمندسازی و تحول می باشد که می تواند منطقه جنوب تهران را متحول سازد، به خصوص اینکه این مرکز ویژه خانم ها است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرکز نوآوری مد و لباس دانشگاه فنی و حرفه ای افتتاح شد

مرکز نوآوری مد و لباس دانشگاه فنی و حرفه ای افتتاح شد