مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 تیر 1400 ساعت 15:502021-07-18سياسي

8 نفر برای سرپرستی شهرداری قزوین نامزد هستند


منتخب ششمین دوره شورای شهر قزوین گفت: در جلسه امروز بعدازظهر مورخه 27 تیر، علاوه بر چهار نفری که پیش از این برای سرپرستی شهرداری قزوین اعلام شده بودند چهار نفر دیگر به عنوان گزینه های سرپرستی معرفی شدند که قرار است این افراد برنامه های خود را به اعضای شورای منتخب ارائه دهند.

- ایسنا/قزوین منتخب ششمین دوره شورای شهر قزوین گفت: در جلسه امروز بعدازظهر مورخه 27 تیر، علاوه بر چهار نفری که پیش از این برای سرپرستی شهرداری قزوین اعلام شده بودند چهار نفر دیگر به عنوان گزینه های سرپرستی معرفی شدند که قرار است این افراد برنامه های خود را به اعضای شورای منتخب ارائه دهند.

فرج الله فصیحی رامندی در گفت وگو با ایسنا درخصوص انتخاب گزینه های سرپرستی شهرداری قزوین توسط شورای شهر منتخب، اظهار کرد: در جلسه قبل چهار نفر را به عنوان نامزد سرپرست شهرداری اعلام کردیم که قرار است فردا یعنی مورخه دوشنبه 28 تیر ماه برنامه های خود را به ما ارائه بدهند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: در جلسه امروز بعدازظهر هم چهار نفر دیگر به عنوان گزینه های سرپرستی معرفی شدند که قرار شد این چهار نفر هم برنامه های خود را ارائه بدهند تا با بررسی برنامه ها سرپرست شهرداری قزوین را انتخاب کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

8 نفر برای سرپرستی شهرداری قزوین نامزد هستند

8 نفر برای سرپرستی شهرداری قزوین نامزد هستند