مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 تیر 1400 ساعت 16:552021-07-18حوادث

فوت یک نفر بر اثر صاعقه در استان بوشهر


این شهروند در بیرون از محدوده شهری حین چرای گوسفندان خود به دلیل وقوع رعد و برق جان خود را از دست داد.

- مدیرکل دفتر مدیریت بحران استانداری بوشهر گفت: رعد و برق عصر امروز در شهر وحدتیه شهرستان دشتستان جان شهروند 40 ساله این شهر را گرفت.

جهانگیر دهقانی یکشنبه شب در گفت وگو با ایرنا افزود: این شهروند در بیرون از محدوده شهری حین چرای گوسفندان خود به دلیل وقوع رعد و برق جان خود را از دست داد.

وی بیان کرد: با فعالیت سامانه بارشی که از روز گذشته در استان بوشهر آغاز شده، عصر امروز شدت بارش ها موجب آبگرفتگی در بسیاری از معابر شهرستان های جنوبی و مرکزی استان بوشهر شد و حتی در برخی مناطق سیل به راه انداخت.

دهقانی با اشاره به اینکه بیشترین میزان بارش با 90 میلیمتر در لمبدان شهرستان دیر ثبت شده، ادامه داد: این بارش ها همچنین منجر به قطع موقت برق در شهرهای کنگان و دیر شده بود که با تلاش نیروهای عملیاتی برق آنها وصل شده است.

وی افزود: مسیر ارتباطی شنبه _ درویشی واقع در شهرستان دشتی نیز به علت بارش شدید مسدود شده بود که پس از مدت کوتاهی رفع مسدودیت شد و تردد در این مسیر جریان پیدا کرد.

دهقانی با اشاره به تداوم فعالیت سیستم ناپایدار جوی در استان بوشهر اظهارداشت: باتوجه به ادامه این ناپایداری تا روز دوشنبه مدیریت بحران استان بوشهر همچنان با هدف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فوت یک نفر بر اثر صاعقه در استان بوشهر

فوت یک نفر بر اثر صاعقه در استان بوشهر