مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 تیر 1400 ساعت 17:002021-07-18اقتصادي

تولید محصولات راهبردی کشاورزی برای کاهش اتکاء به واردات


استاندار گیلان امنیت غذایی و تولید محصولات راهبردی کشاورزی برای کاهش اتکاء به واردات را از مهمترین مؤلفه های استقلال اقتصادی کشور دانست و گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تالش، ارسلان زارع غروب امروز در مراسم روز مزرعه برنج که در روستای لمر بخش اسالم شهرستان تالش برگزار شد با قدردانی از دست اندرکاران انجام اقدامات علمی و ارزشمند موسسه تحقیقات برنج اظهار کرد: انجام کارهای پژوهشی مستمر برای معرفی ارقام دیگر متناسب با شرایط آب و هوایی، تغییر اقلیم، مقاوم در برابر خشکسالی و تنش آبی و نیز در جهت افزایش بهره وری، کیفیت و کمیت تولید مورد انتظار است.

  وی امنیت غذایی و تولید محصولات راهبردی کشاورزی برای کاهش اتکاء به واردات را از مهمترین مؤلفه های استقلال اقتصادی کشور دانست و گفت: برنج یکی از مهمترین محصولات کشاورزی است که در سبد امنیت غذایی ایران و بسیاری از کشورهای دنیا قرار دارد.

  به گفته نماینده عالی دولت در گیلان، با تغییر شرایط اقتصادی و مشکلات تأمین درآمدهای دولت و ارز برای واردات مابه التفاوت تولید و نیاز کشور، اهمیت تولید محصولات بیشتر از قبل نمایان می شود.

  استاندار گیلان با ارج گذاری اقدامات ارزشمندی که حاصل تلاش مشترک کشاورزان، مؤسسه تحقیقات برنج و مسؤولان محلی و جهاد کشاورزی است، افزود: براساس گزارش واصله،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید محصولات راهبردی کشاورزی برای کاهش اتکاء به واردات

تولید محصولات راهبردی کشاورزی برای کاهش اتکاء به واردات