مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 تیر 1400 ساعت 18:252021-07-18سياسي

آثار هنرمندان انقلابی تجسم معارف ناب اسلامی است


رییس حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی اسلامی با بیان اینکه آثار هنرمندان انقلاب اسلامی باید محل تأمل و تأنی و گفت وگوی نظری قرار بگیرد، گفت: - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد، مراسم پاسداشت شهدای مدرسه سیدالشهدای شهدای مدافع حرم افغانستانی رونمایی شد.

آثار هنرمندان انقلابی تجسم معارف ناب اسلامی است رییس حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی اسلامی در این مراسم با بیان اینکه هنر متعهد و هنر انقلاب اسلامی محدود به مرزهای جغرافیایی نیست، گفت: حوزه هنری در برابر رسالت هنر متعهد به حقیقت و ارزش های والای دینی بر دوش خود احساس مسؤولیت می کند و هیچ مرزی نمی شناسد.

محمدمهدی دادمان افزود: امروز بیش از پیش منطقه غرب آسیا که گرفتار دو تیغ تزویر و تکفیر، زورگویی مستکبرین عالم و کج فهمی متحجرین این جغرافیا شده است، به حرکت بالنده و رو به جلوی هنر متعهد نیاز دارد.

وی بیان کرد: راه گره گشایی، حل مسائل و برون رفت از گرفتاری هایی که مردمان در این جغرافیای عالم دارند، گفت وگو به زبان فرهنگ و هنر است.

رییس حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی اسلامی به بهانه محور اصلی برنامه که رونمایی از اثر گران قدر استاد قدیریان است به یک ویژگی برجسته در این استاد اشاره کرد و خاطرنشان کرد: رفت و برگشت میان اندیشه و هنر و فهم معرفتی و خلق هنری حتما مسیر جدیدی را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آثار هنرمندان انقلابی تجسم معارف ناب اسلامی است

آثار هنرمندان انقلابی تجسم معارف ناب اسلامی است