مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 تیر 1400 ساعت 18:302021-07-18حوادث

خودکشی به خاطر قهر همسر


19»/ خودکشی به خاطر قهر همسر/ خرید 100 میلیون تومانی با کارت پدر/ حمله با چاقو به جای پرداخت مهریه/ 3 کشته و 2 مفقود در سیلاب وحشتناک کرمان/ محاکمه تازه داماد به اتهام قتل پدرزن/ رمزگشایی از قتل فرانک کوچولو/ سارق فریبکار در حیاط .

- کلاهبرداری با جعل نماد اعتماد الکترونیکافرادی سودجو با راه اندازی سایت های فروش کالا و درج نشان جعلی e NAMAD (ای نماد) اقدام به کلاهبرداری از شهروندان می کنند.

شهروندان حتما از سایت هایی دارای نماد اعتماد الکترونیکی خرید های اینترنتی خود را انجام دهند و از واریز هرگونه وجه تحت عنوان بیعانه قبل از تحویل و تایید صحت و سقم کالا جدا خودداری کنند.

برخی از فروشگاه های غیرمجاز ممکن است اقدام به جعل e NAMAD می کنند، که کاربران می توانند با کلیک کردن بر روی تصویر لوگوی نماد اعتماد الکترونیکی، صفحه مجوز مربوطه را مشاهده کنند و مطمئن شوند که صفحه مزبور، صفحه اصلی مرورگر است و نباید عکس یا تصویر از یک مرورگر باشد.

صفحه ای که مجوز دارد حتما باید با آدرس e NAMAD.

ir آغاز شده باشد و آدرس اینترنتی (URL) سایت فروشگاه یا بازار الکترونیک با آدرسی که در این صفحه معرفی می شود باید یکسان باشد.

در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مجرمانه و یا مشاهده جعل ای نماد در بستر اینترنت، موضوع را از طریق نشانی پلیس فتا به آدرس www.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خودکشی به خاطر قهر همسر

خودکشی به خاطر قهر همسر