مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 27 تیر 1400 ساعت 22:302021-07-18سياسي

ماموریت های امام برای محتشمی پور از زبان سید محمود دعایی


در دورانی که فعالیت سیاسی و تبلیغی در عراق ساده نبود، با سفر به شیخ نشین های خلیج فارس همچون کویت، بحرین و امارات اطلاعات و آگاهی هایی را کسب می کرد و با خود به نجف می آورد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ حجت الاسلام و المسلمین سید محمود دعایی در یادداشتی به مناسبت چهلمین روز درگذشت حجت الاسلام و المسلمین سید علی اکبر محتشمی پور نوشت: پدر مرحوم حجت الاسلام والمسلمین سید علی اکبر محتشمی پور از مبارزان انقلاب اسلامی و همراهان حزب موتلفه اسلامی و با چهره هایی چون مرحوم عراقی، همرزم بود.

پدر مرحوم محتشمی پور، پیشه ور و تعمیرکار موتور و دوچرخه بود، اما به دلیل علقه ای که به روحانیت و اسلام داشت، فرزند خود را به زندگی در مسیر روحانیت هدایت کرد.

حضور مرحوم محتشمی پور در شهر مقدس قم با آغاز نهضت امام خمینی (ره) همزمان بود و به دلیل شیفتگی مرحوم محتشمی پور به حضرت امام(ره)، بعد از تبعید آن حضرت، به عراق رفت و به عنوان یکی از علاقه مندان، مقلدان و شاگردان حضرت امام(ره) در این کشور حضور یافت.

آن مرحوم در کنار مرحوم حاج آقا مصطفی، فرزند ارشد حضرت امام(ره)و دیگر یاران ایشان همچون ستاره ای درخشید.

شیفتگی و اعتقاد راسخ او به راه امام(ره)و علاقه ای که به آن حضرت داشت، به گونه ای بود که میان دوستان آنجا به عنوان یک چهره شاخص مطرح شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماموریت های امام برای محتشمی پور از زبان سید محمود دعایی

ماموریت های امام برای محتشمی پور از زبان سید محمود دعایی