مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 تیر 1400 ساعت 02:202021-07-18سياسي

روزانه 30 هزار نفر به دادگستری های آذربایجان شرقی مراجعه می کنند


رییس کل دادگستری آذربایجان شرقی با اشاره به موضوع تکریم ارباب رجوع، گفت: به طور کلی روزانه 30 هزار نفر به دادگستری های استان مراجعه می کنند که از این تعداد تنها 20 هزار نفر به مجتمع های قضایی تبریز مراجعه کرده و 10 هزار نفر نیز به مجتمع های قضایی سایر شهرستان ها مراجعه می کنند.

- ایسنا/آذربایجان شرقی رییس کل دادگستری آذربایجان شرقی با اشاره به موضوع تکریم ارباب رجوع، گفت: به طور کلی روزانه 30 هزار نفر به دادگستری های استان مراجعه می کنند که از این تعداد تنها 20 هزار نفر به مجتمع های قضایی تبریز مراجعه کرده و 10 هزار نفر نیز به مجتمع های قضایی سایر شهرستان ها مراجعه می کنند.

موسی خلیل الهی در نشست مشترک با اعضای مجمع نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه بر اساس دستورالعمل های ابلاغی رییس قوه قضاییه مبنی بر تکریم ارباب رجوع اقداماتی انجام شده است، افزود: دوره جدید از سوی رییس محترم قوه قضاییه حجت الاسلام والمسلمین اژه ای به عنوان دوره تحول قضایی و تعالی نامگذاری شده و بر ادامه برنامه تحول قضایی و تکریم ارباب رجوع تاکید شده است.

وی با بیان اینکه از اقدامات موثر در تکریم ارباب رجوع می توان به سیستم راه اندازی نوبت دهی الکترونیکی اشاره کرد، ادامه داد: همچنین به منظور تکریم ارباب رجوع ضمن بازدیدهای سرزده از مجت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روزانه 30 هزار نفر به دادگستری های آذربایجان شرقی مراجعه می کنند

روزانه 30 هزار نفر به دادگستری های آذربایجان شرقی مراجعه می کنند