مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 تیر 1400 ساعت 04:052021-07-19سياسي

نشست «بررسی جایگاه حضرت خدیجه(س) در جهان اسلام» برگزار می شود


نشست تخصصی «بررسی جایگاه حضرت خدیجه(س) در جهان اسلام» (29 تیرماه) با معرفی کتاب بانوی اول روایت تاریخی ـ داستانی از زندگانی ام المؤمنین حضرت خدیجه(س) در بستر فضای مجازی برگزار می شود.

- نشست بررسی جایگاه حضرت خدیجه(س) در جهان اسلام برگزار می شود نشست تخصصی بررسی جایگاه حضرت خدیجه(س) در جهان اسلام (29 تیرماه) با معرفی کتاب بانوی اول روایت تاریخی ـ داستانی از زندگانی ام المؤمنین حضرت خدیجه(س) در بستر فضای مجازی برگزار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، اداره ارتباطات فرهنگی بین المللی زنان اداره کل همکاری های فرهنگی و امور ایرانیان خارج از کشور سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی با همکاری معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری و مشارکت رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در لبنان، نشست تخصصی با عنوان بررسی جایگاه حضرت خدیجه(س) در جهان اسلام با معرفی کتاب بانوی اول را به زبان های فارسی و عربی برگزار می کند.

در این نشست، خانم رزان برکات، استاد فقه و اصول و عضو مجمع تقریب مذاهب اسلامی و خانم امیره برغل، پژوهشگر حوزه علوم اسلامی از لبنان و محمد تقی موحدی، محقق و نویسنده کتاب بانوی اول (روایت تاریخی ـ داستانی از زندگانی ام المؤمنین حضرت خدیجه(س) سخنرانی خواهند داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نشست «بررسی جایگاه حضرت خدیجه(س) در جهان اسلام» برگزار می شود

نشست «بررسی جایگاه حضرت خدیجه(س) در جهان اسلام» برگزار می شود