مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 تیر 1400 ساعت 04:152021-07-19اقتصادي

افتتاح 72 پروژه بهزیستی در مناطق مختلف گیلان


مدیرکل بهزیستی گیلان با اشاره به افتتاح 72 پروژه به مناسبت هفته بهزیستی در استان، گفت: برای این پروژه ها 67 میلیارد تومان اعتبار هزیته شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حسین نحوی نژاد صبح دوشنبه در جلسه افتتاح همزمان پروژه های بهزیستی گیلان با بیان اینکه توجه به سلامت، استفاده از فناوری و شفافیت مأموریت جدید سازمان بهزیستی است، گفت: مراکز مثبت زندگی تبلور فعالیت بهزیستی در دهه فعلی است.

مدیرکل بهزیستی گیلان با اشاره به اینکه از سال 97 تاکنون، تعداد مستمری بگیران بهزیستی به یک میلیون و 100 هزار نفر رسیده است، بیان کرد: از سال 97 تاکنون، 300 درصد در پرداخت مستمری ها رشد داشتیم.

وی با بیان اینکه در گذشته حق پرستاری تنها به بیماران ضایعات نخاعی تعلق می گرفت اما اکنون به تمام بیماران روانی و معلولان جسمی و حرکتی غیر نخاعی تعلق می گیرد، افزود: میزان حق پرستاری نیز به بالای 600 هزار تومان افزایش یافته است.

نحوی نژاد با اشاره به انجام دو هزار و 100 مورد اشتغالزایی توسط این سازمان، تصریح کرد: در سال گذشته، 600 واحد مسکونی با کمک بسیج و سایر نهادها تحویل مددجویان داده شد و امسال نیز قریب به 600 مورد مسکن به مددجویان تحویل داده می شود.

مدیرکل بهزیستی گیلان با اشاره به رتبه سوم کشوری این سازمان در جهت رعایت پروتکل های بهداشتی در دوران کرونا ، ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 72 پروژه بهزیستی در مناطق مختلف گیلان

افتتاح 72 پروژه بهزیستی در مناطق مختلف گیلان