مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 تیر 1400 ساعت 04:202021-07-19اجتماعي

26 فضای آموزشی برای تحصیل دانش آموزان عشایری در استان کرمان نیاز است


مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: 26 فضای آموزشی برای تحصیل دانش آموزان عشایری در استان کرمان نیاز است که در قالب این تفاهم نامه عملیات ساخت این مدارس از مهر ماه سال جاری آغاز می شود.

- احمد اسکندری نسب در نشست با مدیران کل عشایری و نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان کرمان به فعالیت 489 مدرسه عشایری در استان کرمان اشاره و اظهار کرد: 10 هزار و 662 دانش آموز در این مدارس تحصیل می کنند.

وی با اشاره به اینکه مدارس عشایری قهرمان پرور و نخبه پرور هستند، افزود: ارتقاء کیفیت فعالیت های آموزشی و پرورشی و توسعه کمی و کیفی امکانات و خدمات در مدارس عشایری ضروری است.

اسکندری نسب تصریح کرد: ایجاد عدالت اجتماعی به عنوان یکی از شعار های محوری نظام جمهوری اسلامی ایران است لذا توسعه کمی و کیفی امکانات و خدمات در مدارس عشایری ضرورتی انکارناپذیر است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان بیان کرد: خوشبختانه در چند سال اخیر اقدامات موثری در آموزش و پرورش عشایری از قبیل ساخت مدارس خیرساز، توزیع تجهیزات آموزشی و راه اندازی مرکز آموزشی رفاهی فرهنگیان عشایری صورت گرفته است.

وی گفت: در سال جاری با ایجاد هم افزایی و پیگیری های صورت گرفته بودجه ای قابل توجه برای نوسازی، تجهیز و به روزرسانی مدارس عشایری مصوب شده که شرایط را برای ارتقاء کمی و کیفی زیرساخت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

26 فضای آموزشی برای تحصیل دانش آموزان عشایری در استان کرمان نیاز است

26 فضای آموزشی برای تحصیل دانش آموزان عشایری در استان کرمان نیاز است