مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 تیر 1400 ساعت 04:552021-07-19اقتصادي

کرج از شهرستان های طالقان و اشتهارد هم محروم تر است


شهرهای کرج و بخش های اقماری آن حتی از شهرستان هایی مانند طالقان و اشتهارد هم محروم تر هستند که بخشی از این محرومیت ها در حوزه آموزش نمود عینی دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، غفور قاسم پور صبح دوشنبه در اولین جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان کرج در سال 1400 که با حضور معاونان، بخشداران و رؤسای ادارات شهرستان کرج و با رعایت پروتکل های بهداشتی در محل فرمانداری برگزار شد، با اشار به رشد 2.

5 برابری اعتبارات امسال در شهرستان کرج اظهار داشت: سال گذشته اعتبارات کرج 50 میلیارد تومان بود اما امسال برغم وجود تحریم، مشکلات اقتصادی و عدم وجود منابع نفتی، اعتبارات شهرستان کرج با رشد 2.

5 برابری به رقم 130 میلیارد تومان رسید.

وی بیان کرد: این اعتبارات صرف 130 پروژه اولویت دار در شهرستان کرج خواهد شد.

فرماندار کرج با اشاره به محرومیت های شهرستان مرکز استان البرز بیان کرد: شهرهای کرج و بخش های اقماری آن حتی از شهرستان هایی مانند طالقان و اشتهارد هم محروم تر هستند که بخشی از این محرومیت ها در حوزه آموزش نمود عینی دارد.

مدیران باید مطالبه گر منابع ملی دستگاه متبوع باشند قاسم پور گفت: با وجود افزایش اعتبارات شهرستان این هنر مدیران است که رایزنی های لازم را برای تخصیص منابع از سرفصل اعتبارات ملی در دستور کار قرار دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرج از شهرستان های طالقان و اشتهارد هم محروم تر است

کرج از شهرستان های طالقان و اشتهارد هم محروم تر است