مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 تیر 1400 ساعت 05:002021-07-19ورزشي

تمجید فدراسیون جهانی از برنامه توسعه راهبردی موی تای ایران در بخش زنان


فدراسیون بین المللی موی تای(IFMA) با انعکاس گزارشی در سایت خود از توسعه و نگاه ویژه انجمن موی تای ایران در بخش زنان تمجید کرد.

- فدراسیون بین المللی موی تای(IFMA) با انعکاس گزارشی در سایت خود از توسعه و نگاه ویژه انجمن موی تای ایران در بخش زنان تمجید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از فدراسیون انجمنهای ورزشی، فدراسیون بین المللی موی تای در گزارشی در سایت خود از توسعه و نگاه ویژه انجمن موی تای ایران به بخش زنان تمجید کرد.

در گزارش فدراسیون بین المللی موی تای آمده است: انجمن موی تای ایران با مدیریت آگاهانه جواد نصیری به عنوان یکی از اعضای شورای ریاست فدراسیون جهانی و مشارکت کامل کمیته ملی المپیک ایران برنامه راهبردی هشت ساله ای را تدوین و اجرا کرده و این برنامه چشم انداز و محور توسعه موی تای زنان در ایران بوده جایی که نه تنها تعداد ورزشکاران این حوزه رشد کرده بلکه حضور زنان در سکوهای جهانی ارتقا داشته و مهمتر اینکه در تربیت داوران و مربیان زن عملکرد قابل توجهی داشته است.

به طرز قابل تحسینی موی تای ایران یکی از موفق ترین کاروان های اعزامی زنان را در مسابقات جهانی ترکیه و آسیایی امارات داشت که اجرای صحیح و دقیق برنامه های آموزشی مدون باعث ارتقاء دانش و تجربه بین المللی زنان شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمجید فدراسیون جهانی از برنامه توسعه راهبردی موی تای ایران در بخش زنان

تمجید فدراسیون جهانی از برنامه توسعه راهبردی موی تای ایران در بخش زنان