مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 تیر 1400 ساعت 05:002021-07-19سياسي

نظارت 60 تیم دامپزشکی کردستان بر ذبح دام در عید سعید قربان


مدیرکل دامپزشکی استان کردستان گفت: تعداد 80 نفر کارشناس و بازرس دامپزشکی در قالب 60 اکیپ در سطح استان بەصورت سیار و ثابت مستقر در ادارات دامپزشکی و کشتارگاه های دام، - ایسنا/کردستان مدیرکل دامپزشکی استان کردستان گفت: تعداد 80 نفر کارشناس و بازرس دامپزشکی در قالب 60 اکیپ در سطح استان بەصورت سیار و ثابت مستقر در ادارات دامپزشکی و کشتارگاه های دام، وظیفه ارائه خدمات بهداشتی را بر عهده دارند.

مجتبی ورمقانی، در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: اداره کل دامپزشکی استان کردستان همچون سال های گذشته، جهت تامین بهداشت عمومی جامعه و در راستای عمل به وظایف و مسئولیت های خود در رابطه با نظارت بر بهداشت فرآورده های خام دامی، آمادگی دارد در روزهای عید قربان، نسبت به بازرسی بهداشتی از دام های قربانی و لاشه های آن ها با رعایت پروتکلهای بهداشتی اقدام نماید.

وی عنوان کرد: از شهروندان خواستاریم بە منظور حفظ سلامت مصرف کنندگان گوشت های قربانی و جلوگیری از اشاعه بیماری های مختلف مشترک بین انسان و دام از خدمات بازرسی بهداشتی ویژه عید سعید قربان این اداره کل بهره گیری نمایند.

ورمقانی در ادامە توصیەهایی را در زمینه بالا بردن سطح بهداشت گوشت دام های قربانی و حفظ سلامت مصرف کنندگان و به حداقل رساندن مخاطرات بهداشتی ناشی از بیماری کووید 19 عنوان کرد و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظارت 60 تیم دامپزشکی کردستان بر ذبح دام در عید سعید قربان

نظارت 60 تیم دامپزشکی کردستان بر ذبح دام در عید سعید قربان