مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 تیر 1400 ساعت 05:102021-07-19سياسي

برگزاری دعای عرفه در 290 مسجد مازندران


مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران گفت: 290 مسجد و اماکن مذهبی در مازندران آماده برپایی مراسم دعای عرفه با رعایت دقیق شیوه نامه ها و پروتکل های بهداشتی هستند.

- ناصر شکریان امیری ضمن عرض تبریک فرا رسیدن ایام عید قربان و عید غدیر و با تاکید بر هر چه باشکوه تر برگزار شدن مراسم معنوی دعای عرفه در ماه ارزشمند ذی الحجه ، اظهارکرد: با هماهنگی های صورت گرفته و با توجه به تجربه موفق برگزاری مراسمات آیینی در سال های گذشته به ویژه برگزاری دعای عرفه در شرایط کرونایی، 290 مسجد و اماکن مذهبی در تمامی شهرهای مازندران آماده برپایی این مراسم معنوی هستند .

وی در ادامه با اشاره به اهمیت بهره گیری از فیوضات ماه ذی الحجه و فرصت بسیار ارزشمند معنوی آن برای بندگان مومن و مسلمانان و اهمیت برگزاری دعای عرفه در این ماه عزیز ، افزود: یکی از مهم ترین اعمال مستحبی این ماه عزیز برگزاری باشکوه دعای عرفه است که باید از این فرصت ارزشمند و معنوی آن کمال بهره را برد.

عضو شورای فرهنگ عمومی مازندران در بخش دیگری از سخنان خود قرائت این دعای ارزشمند را زمینه کسب معرفت الهی دانست و تاکید کرد: تمامی مساجد استان فعال هستند و همه مجموعه های برگزار کننده دعای عرفه نسبت به رعایت شیوه نامه ها ، دستورالعمل ها و پروتکل های وزارت بهداشت و درمان مصمم هستند و رعایت فاصله گذار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری دعای عرفه در 290 مسجد مازندران

برگزاری دعای عرفه در 290 مسجد مازندران