مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 تیر 1400 ساعت 06:452021-07-19پزشكي

امتناع 17 هزار نفر از تزریق دوز دوم واکسن کرونا در داراب


به دلیل شایعات بی اساس مبنی بر کشندگی واکسن کرونا 17 هزار نفر از مردم این شهرستان تزریق مرحله دوم واکسن کرونا را انجام نداده اند.

- ، اظهار داشت: شهرستان داراب از جمله شهرستان های است که در وضعیت قرمز کرونایی قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه بخش کرونای بیمارستان امام حسن مجتبی (ع) این شهرستان تکمیل و این بیماری روند افزایشی دارد، افزود: در حال حاضر در بخش کووید بیمارستان داراب 70 نفر بیمار کرونایی بستری هستند.

فرماندار ویژه داراب عنوان کرد: روزانه حداقل 20 نفر مبتلای جدید به آمار بیماران کرونایی این شهرستان افزوده می شود که این وضعیت باعث نگرانی و خستگی کادر درمان این شهرستان شده است.

رییس ستاد مقابله و پیشگیری از کرونای شهرستان داراب با ابراز تأسف از جان باختن همشهریان بر اثر این بیماری افزود: از ابتدای شیوع این بیماری تا کنون 175 نفر در داراب جان باخته اند.

فرودی با تاکید بر لزوم واکسیناسیون همه آحاد جامعه تصریح کرد: مراحل واکسیناسیون ملی در این شهرستان در حال حاضر با واکسینه کردن افراد بالای 60 سال در حال انجام است.

فرماندار ویژه داراب با بیان اینکه تاکنون 17 هزار نفر در این شهرستان در مرحله اول واکسینه شده اند، بیان کرد: به دلیل شایعات این افراد از تزریق مرحله دوم واکسن خود امتناع کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امتناع 17 هزار نفر از تزریق دوز دوم واکسن کرونا در داراب

امتناع 17 هزار نفر از تزریق دوز دوم واکسن کرونا در داراب