مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 تیر 1400 ساعت 07:302021-07-19سياسي

سهم بارز بانوان از حوزه مدیریتی در دولت های یازدهم و دوازدهم


سهم بانوان در حوزه مدیریتی دولت های یازدهم و دوازدهم بسیار بارزتر از گذشته بوده و نمود بیشتری داشته است که نشانگر آن است که دولت نگاه ویژه ای به جایگاه بانوان در حوزه های مدیریتی داشته است که امیدواریم این اتفاق خوب استمرار داشته .

- ایسنا/مرکزی استاندار مرکزی گفت: سهم بانوان در حوزه مدیریتی دولت های یازدهم و دوازدهم بسیار بارزتر از گذشته بوده و نمود بیشتری داشته است که نشانگر آن است که دولت نگاه ویژه ای به جایگاه بانوان در حوزه های مدیریتی داشته است که امیدواریم این اتفاق خوب استمرار داشته و همین رویه در دولت آینده محقق شود.

سیدعلی آقازاده دوشنبه 28 تیرماه در جلسه شورای راهبری توسعه مدیریت استان مرکزی، اظهار کرد: بررسی عملکرد اداری استان طی هشت سال گذشته نشان می دهد که در این حوزه دقیقا براساس انضباط و یک برنامه مدون و منظم اقدام شده و با هدفگذاری صحیح بسیاری از اهداف آن محقق شده است.

وی بیان کرد: استان مرکزی یکی از استان های موفق در تحقق شعار دولت در انضباط در امور اداری، استخدامی، جذب نیرو و همچنین در برنامه ریزی به منظور ارتقای کیفی بهره وری در دستگاه های دولتی است.

استاندار مرکزی به تراز نیروی انسانی در این استان اشاره کرد و گفت: در روزهای اول دولت یازدهم میزان ورودی ها و خروجی های نیروی انسانی نسبت معکوس داشت و به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهم بارز بانوان از حوزه مدیریتی در دولت های یازدهم و دوازدهم

سهم بارز بانوان از حوزه مدیریتی در دولت های یازدهم و دوازدهم