مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 تیر 1400 ساعت 08:052021-07-19سياسي

آمادگی کمیته امداد برای دریافت و توزیع نذورات عید قربان


مدیر کل کمیته امداد استان کردستان از اعلام آمادگی این نهاد برای دریافت نذورات و قربانی خیران و توزیع آن در بین نیازمندان خبر داد.

- ، سید علی موسوی جم روز دوشنبه در جمع خبرنگاران، ضمن تبریک عید سعید قربان، اظهار کرد: به همین مناسبت با هماهنگی های صورت گرفته شده برنامه هایی پیش بینی شده که در این عید، قربانی و نذورات خیران به دست نیازمندان واقعی برسد.

وی افزود: در هر شهرستان 10 روستای بزرگ که هر ساله بیشترین قربانی را دارند شناسایی شده که همکاران با حضور در این روستاها قربانی و نذورات خیران را در بین نیازمندان و مددجویان تحت حمایت این نهاد در آن مناطق توزیع خواهند کرد.

موسوی جم گفت: این نهاد با رعایت ضوابط بهداشتی اعلامی سازمان دامپزشکی و مرکز بهداشت در کلیه دفاتر کمیته امداد و منازل خیران آماده ذبح، بسته بندی و توزیع گوشت قربانی و نذورات آن در بین نیازمندان واقعی است.

وی افزود: برای این کار نیروی انسانی و امکانات لازم پیش بینی شده و خیرانی که می خواهند نذورات آنها در اسرع وقت و بهترین شکل به دست نیازمندان برسد، می توانند از طریق این نهاد اقدام کنند.

مدیر کل کمیته امداد استان کردستان عنوان کرد: امکان کمک غیر حضوری از طریق واریز به شماره کارت 6037991899967743 و همچنین واریز از طریق شماره گیری کد #087*8877* برای این عید پیش بینی شده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی کمیته امداد برای دریافت و توزیع نذورات عید قربان

آمادگی کمیته امداد برای دریافت و توزیع نذورات عید قربان