مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 تیر 1400 ساعت 09:552021-07-19ورزشي

احمدی : مسئولیت های فرهنگی در قانون وزارت ورزش و جوانان پررنگ دیده شده است


چهل و سومین کمیسیون فرهنگی تربیت بدنی و ورزش کشور به ریاست سید عبدالحمید احمدی معاون امور فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان برگزار شد.

- چهل و سومین کمیسیون فرهنگی تربیت بدنی و ورزش کشور به ریاست سید عبدالحمید احمدی معاون امور فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید عبدالحمید احمدی در چهل و سومین کمیسیون فرهنگی تربیت بدنی و ورزش کشور با اشاره به در پیش بودن سی و دومین دوره بازی های المپیک گفت: بازی های المپیک بزرگترین آوردگاه ورزش جهان محسوب می شود و تنها رویدادی است که برای حضور و رقابت در آن، ورزشکاران باید مسیر سخت کسب سهمیه را طی کنند.

بنابراین حضور در چنین رویداد عظیمی به نوبه خود یک موفقیت بزرگ است.

معاون امور فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان ادامه داد: کشور ما با وجود تنگناها و مشکلات سخت اقتصادی و تحریم ها توانست بیشترین سهمیه را با تعداد 68 نفر کسب کند که دو نفر از ورزشکاران بدلیل مشکلاتی که داشتند نتوانستند به مسابقات اعزام شوند اما انچه مسلم است، کسب این تعداد سهمیه افتخار بسیار بزرگی است که در شرایط نابرابر کسب کردیم.

احمدی گفت: حضور در بازی های المپیک برای کاروان ورزشی ایران افتخاری بزرگ است چرا که بطور مثال از بین تعداد زیاد تیم های ملی والیب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احمدی : مسئولیت های فرهنگی در قانون وزارت ورزش و جوانان پررنگ دیده شده است

احمدی : مسئولیت های فرهنگی در قانون وزارت ورزش و جوانان پررنگ دیده شده است