مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 تیر 1400 ساعت 10:002021-07-19ورزشي

دورگه های تیم ملی بسکتبال مشکلی برای بازی در المپیک ندارند


مدیر روابط بین الملل فدراسیون بسکتبال گفت: محدودیت تابعیت مضاعف جلال پور توسط فیبا برداشته شده و وی می تواند به همراه رستم پور و گرامی پور برای تیم ملی ایران در المپیک توکیو بازی کند.

- مدیر روابط بین الملل فدراسیون بسکتبال گفت: محدودیت تابعیت مضاعف جلال پور توسط فیبا برداشته شده و وی می تواند به همراه رستم پور و گرامی پور برای تیم ملی ایران در المپیک توکیو بازی کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا و به نقل از روابط عمومی فدراسیون بسکتبال، ایمان فرزین مدیر روابط بین الملل فدراسیون در رابطه با شبهات مطرح شده در برخی از رسانه ها درخصوص حضور بازیکنان دو ملیتی در ترکیب تیم ملی بسکتبال ایران در بازی های المپیک توکیو اظهار داشت: بر اساس قوانین فدراسیون جهانی بسکتبال فیبا، در ترکیب 12 نفره هر تیم تنها یک بازیکن دو ملیتی می تواند قرار بگیرد.

بر این اساس پیش از این دو بازیکن با تابعیت مضاعف در تیم ملی بسکتبال کشورمان حضور داشتند و محدودیت هایی برای سرمربی محترم تیم ملی وجود داشت.

او با اشاره به رفع شدن مشکل پویان جلال پور افزود: پویان جلال پور آلمانی – ایرانی و مایک رستم پور آمریکایی – ایرانی هستند که طی مکاتبتات و مذاکرات متعدد ما با فیبا و استفاده از ارتباطات خوبمان در فدراسیون جهانی، مدارک لازم را جهت رفع محدودیت جلال پور ارسال کردیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دورگه های تیم ملی بسکتبال مشکلی برای بازی در المپیک ندارند

دورگه های تیم ملی بسکتبال مشکلی برای بازی در المپیک ندارند