مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 تیر 1400 ساعت 10:302021-07-19سياسي

واکنش سازمان سنجش به خبر تحقیق و تفحص مجلس از این سازمان


این فرصت مغتنمی است تا نمایندگان و سایر دستگاه های نظارتی با گوشه ای از زحمات طاقت فرسای خدمتگزاران مردم در این سازمان از نزدیک آشنا شوند.

- این فرصت مغتنمی است تا نمایندگان و سایر دستگاه های نظارتی با گوشه ای از زحمات طاقت فرسای خدمتگزاران مردم در این سازمان از نزدیک آشنا شوند.

در پی اعلام خبری مبنی بر موافقت مجلس با تحقیق و تفحص از عملکرد سازمان سنجش آموزش کشور، این سازمان با صدور اطلاعیه ای، از برنامه مجلس برای انجام تحقیق و تفحص از سازمان سنجش آموزش کشور استقبال کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سازمان سنجش آموزش کشور با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد؛ این سازمان با بیش از 53 سال سابقه، مسئولیت سنجش و پذیرش دانشجو در دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی کشور را به عهده دارد و در طی این فعالیت و عملکرد تلاش کرده است با استقرار نظام کارآمد و روش های علمی سنجش و اندازه گیری و ارزیابی دانش داوطلبان ورود به آموزش عالی کشور در سطوح مختلف آموزشی این امر را به بهترین وجه ممکن به انجام برساند که حاصل این تلاش برقراری عدالت آموزشی و توزیع فرصت های تحصیلی در تمام مقاطع آموزش عالی کشور بوده و این خدمت که بر عموم مردم پوشیده نیست موجب راهیابی متقاضیان از محروم ترین اقشار به بهترین دانشگاه های کشور شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واکنش سازمان سنجش به خبر تحقیق و تفحص مجلس از این سازمان

واکنش سازمان سنجش به خبر تحقیق و تفحص مجلس از این سازمان