مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 28 تیر 1400 ساعت 11:052021-07-19سياسي

پردیس تئاتر تهران میزبان دومین رویداد شبیه خوانی قربان تا غدیر


رییس پردیس تئاتر تهران از برگزاری دومین رویداد شبیه خوانی قربان تا غدیر با حضور 19 گروه تعزیه خوان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، حسین عالم بخش رییس پردیس تئاتر تهران درباره این رویداد فرهنگی گفت: این برنامه با مشارکت مجمع تعزیه آل طاها،کانون تعزیه منهاج، ناحیه مقاومت بسیج مالک اشتر، معاونت اجتماعی شهرداری منطقه 15 و با حضور 19 گروه منتخب برنامه عصر تعزیه از سراسر کشور برگزار می شود، رییس پردیس تئاتر تهران تأکید کرد این برنامه با رعایت حداکثری شیوه نامه های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی برگزار می شود.

عالم بخش ضمن ابراز خوشنودی از میزبانی پردیس تئاتر تهران از نمایشهای آیینی بر ادامه این مسیر تاکید و اظهار داشت: برگزاری چنین برنامه هایی در این ایام علاوه بر تقویت باورها و اعتقادات قلبی مردم گامی هرچند کوچک در راستای توسعه ارزشهای اصیل ملی و مذهبی است.

عالم بخش در ادامه به ارائه جزییات این برنامه پرداخت و اجرای تعزیه کودک حضرت قاسم و برپایی نمایشگاه موزه تاریخ تعزیه را برنامه های جانبی این مراسم داشت.

    بعثت از قزوین با تعزیه نزول ستاره، حضرت امیرالمومنین از گلپایگان با تعزیه جوانمرد قصاب، حضرت زینب، از کرج با تعزیه شهادت امام علی، متوسلین به با تعزیه فتح خیبر، حضرت موسی بن جعفر از دامغان با تعزیه بحرالعلم، باب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پردیس تئاتر تهران میزبان دومین رویداد شبیه خوانی قربان تا غدیر

پردیس تئاتر تهران میزبان دومین رویداد شبیه خوانی قربان تا غدیر